понедельник, 14 сентября 2009 г.

Яшники

Магазин в Яшниках.
Завжди проїжджаємо Яшники по дорозі з Свиридiвки в Лохвицю. З дороги видно лише покинута автобусна зупинка і кілька хаток. Я знав сайт Наталії Бизовой, в якому описана історія цього колись великого і заможного села. От і вирішив туди з'їздити. Тепер це легко: з Свиридiвки можна викликати по телефону таксі. Приїхав я в Яшники. Відразу зайшов до магазину. Ті, що стояли там, тут же мені розповіли, що їм відомий «матеріал про село з Інтернету однієї жінки». Їхні діти роздрукували їм цей матеріал у великій кількості примірників, вони всі з ним ознайомилися. Так що увічнила Наталія Бизова це село, честь і хвала їй! Яшники дійсно спорожніле село, там залишилося близько сотні людей. Діти вчаться в школі в Лохвиці. З будівель є тільки будівля колишньої школи та сільський клуб, перебудований з церкви. І це все. Дійшов до Сулi, вірніше, до її протоки. Один житель Яшникiв мене туди провів. Але він так і не сказав мені, за кого збирається голосувати. Крутив-крутив, але конкретного імені не назвав.

1 комментарий:

Nataliya Byzova комментирует...

Здрастуйте, Георгій!

Подивилися з мамою щойно Ваші фотографії Яшників, Свиридівки, Лохвиці. Ніби й самі там побували.Трохи сумно, що село так опустіло.

Дякуємо однак за гарну екскурсію.

У жовтні вийде книжка спогадів нашого батька Павленка Івана Івановича "Від роду до роду".

Раді, що деякі глави її уже читали у Яшниках. Плануємо роздати книжки на згадку всім, кому цікаво. Вишлемо і Вам з задоволенням.

Щиро, Наталія Бизова і Олександра Максиміна Павленко.